Kallelse till årsmöte

Styrelsen har nu skickat ut kallelse till årsmöte för 2024, som hålls söndagen den 17 mars kl. 13:00 i Brf Bladets föreningslokal på Barks väg 14 i Bergshamra (ingång från baksidan).

Innan mötet (från kl. 12:30) kan du registrera din närvaro, uppdatera dina kontaktuppgifter och hämta ut årets parkeringstillstånd (ett periodtillstånd per lott samt ett antal tillfälliga tillstånd).

Efter mötet bjuder evenemangsgruppen på kaffe med gott och vi får lyssna till en kort föreläsning med Maria Andersson på temat Våren är här! med tips och inspiration för odlingssäsongen. Maria
är trädgårdsmästare, florist och kolonist med erfarenhet från bl.a. Zetas och Rosendal.

Kallelsen har skickats via e-post till alla medlemmar som meddelat en e-postadress till styrelsen. Om du inte hittar kallelsen i din inkorg så kika gärna i skräpposten för att se så att den inte sorterats fel, vissa e-posttjänster tolkar styrelsens utskick som skräppost eftersom samma meddelande går ut till många mottagare på en gång. Hör gärna av dig till styrelsen om du helt saknar kallelsen.

Välkommen!