Kallelse till årsmöte 2023

Styrelsen har idag skickat ut kallelse till årsmöte för 2023 via e-post till alla medlemmar. De medlemmar som inte meddelat någon e-postadress får istället kallelsen via brev.

Årsmötet hålls söndagen den 19 mars med start kl. 13:00. Innan mötet (från kl. 12:30) kan du registrera din närvaro, uppdatera dina kontaktuppgifter och hämta ut årets parkeringstillstånd (ett periodtillstånd per lott samt ett antal tillfälliga tillstånd).

Efter mötet bjuder evenemangsgruppen på kaffe med gott och vi får lyssna till föreläsning med Gunnar Eriksson på temat Kompost – Trädgårdens kretslopp. Efter föreläsningen delar vi ut fröer till deltagande medlemmar, som vi fått från Impecta.

Vänligen kontakta styrelsen om du inte fått kallelsen eller om du behöver ta del av bilagorna på annat sätt. Välkommen!