Arbets- och gemenskapsdag 13 maj

På lördag den 13 maj samlas vi kl. 10:00 vid föreningsstugan för att göra fint på gemensamma ytor i området och få tillfälle att umgås och lära känna varandra. Arbetsuppgifterna fördelas på plats. Efter dagens arbetsinsatser serverar evenemangsgruppen korv och kaffe kl. 12:30 vid föreningsstugan.

Som vanligt förväntas någon från varje lott delta efter förmåga. Var och en ansvarar själv för att bli avprickad i närvarolistan.

• Bidra gärna med röjsågar, häcksaxar och andra redskap som behövs.
  • Parkeringarna behöver vara fria från fordon så att vi kommer åt att rensa och klippa.
  • Vänligen meddela eventuella förhinder till styrelsen, t.ex. via e-post styrelsen@bergshamrakoloniforening.se. Du har då möjlighet att utföra någon överenskommen uppgift före den 13 maj. Den som varken deltar vid arbets- och gemenskapsdagen eller utför någon uppgift enligt ovan ska erlägga en avgift om 350 kr till föreningen om hen inte meddelat giltigt skäl till frånvaron (t.ex. sjukdom eller skada).

Välkommen!