Nordiska Trädgårdar

Så här skriver Nordiska Trädgårdar på sin hemsida:

Välkommen till Trädgårdsmässan
30 mars–2 april 2023
Välkommen till Nordens största trädgårdsmässa – den perfekta platsen för alla trädgårds-, växt- och odlingsentusiaster!

Kom och inspireras, lär dig mer om odling och trädgård. Möt våra utställare och handla växter, lökar, knölar, fröer och mycket mer. Här har du möjlighet att skaffa allt för din trädgårdssäsong. Blir det tungt att bära? Checka in dina inköp i Pryl- & plantgarderoben.

I senaste numret av Koloniträdgårdsförbundets tidning ”Koloniträdgården” (nr 1 2023) kan du på sidan 44 läsa om en inträdesrabatt med kod till oss kolonister. Du får rabatten genom att gå in på Nordiska Trädgårdar och ange tidningens kod när du köper biljetten.

På samma sida (44) i tidningen finns också en värdekupong att klippa ur och ta med vilken ger dig en mässpresent när du besöker förbundets stora monter (A02:13). Årets tema för förbundet är ”Livet i jorden”. Du kommer säkerligen att träffa på andra kolonister i montern, inte minst från vår förening!

Läs mer: Nordiska Trädgårdar