Arbetsdag den 14 maj

Välkommen till arbets- och gemenskapsdag lördagen den 14 maj.

Den 14 maj samlas vi kl. 10:00 vid föreningsstugan för att göra vårfint i koloniområdet.
Arbetsuppgifterna fördelas på plats (se bifogad lista) och kan sen utföras individuellt eller i grupp efter bästa förmåga.

Efter dagens arbetsinsats serverar evenemangsgruppen korv och kaffe kl. 12:30 vid föreningsstugan.

• Var och en ansvarar själv för att bli avprickad i närvarolistan.
  • Bidra gärna med röjsågar, häcksaxar och andra redskap som behövs.
  • Parkeringarna behöver vara fria från fordon så att vi kommer åt att rensa och klippa.
  • Vänligen meddela eventuella förhinder till styrelsen, t.ex. via e-postadress styrelsen@bergshamrakoloniforening.se.
  • Du har då möjlighet att i första hand boka in dig
    för att delta vid klippningen av häcken runt parkeringen på Tivoli lördagen den 2 juli kl. 10-12:30, eller i andra hand utföra någon överenskommen arbetsuppgift före den 14 maj.
  • Medlemmar som varken deltar vid arbetsdagen/häckklippning eller någon överenskommen uppgift före den 14 maj ska enligt föreningens ordningsregler erlägga en avgift om 350 kr.